De aller aller laatste! - Reisverslag uit Velp, Nederland van Alwin Wisseborn - WaarBenJij.nu De aller aller laatste! - Reisverslag uit Velp, Nederland van Alwin Wisseborn - WaarBenJij.nu

De aller aller laatste!

Blijf op de hoogte en volg Alwin

21 Maart 2018 | Nederland, Velp

21-03-2018

Thuis.

Vandaag wakker geworden thuis in mijn eigen bed en het voelt raar ookal was het maar kort dat ik weg was. Het klinkt misschien raar maar ik kan er nog niet aan wennen, maargoed dat komt wel denk ik.

Aangezien dit het aller aller aller laatste verlslag is en er dus geen meer zal komen voor deze reis, wil ik jullie allemaal van harte bedanken!

Ik dank jullie allemaal hartelijk voor het lezen van mijn blog! de leuke reacties erop en de fijne bemoedigende feedback!
Op de vraag of er ooit nog een reisblog komt kan ik alleen maar zeggen: JA! Maar wanneer dat weet ik niet. Maar ik vond het erg leuk om te doen dus ga ik dit zeker vaker doen, en als ik jullie toestemming heb dan houd ik jullie mail adressen zodat ik jullie weer kan toevoegen als er weer wat staat te gebeuren!

Dus zoals altijd:
stay tuned for the next series of Alwin's Travels!
Jullie allemaal bedankt, Tusen Takk! Thank you very much en kia-ora (be well) en ka key te (tot ziens)

AFTITELING:

Deze reis werd mede mogelijk gemaakt door:
Marieke van Ooyen
Evelien Besjes
Alwin Wisseborn
KLM
EMIRATES
CHINA SOUTHERN AIRLINES
New Zealand
Alwin Wisseborn media gruppe

-organisatie/planning:
Alwin Wisseborn

-blog ideeën en publishing
Alwin Wisseborn
New zealand public library
Wifi spots
Ipad

-Heen en terug verkeer:
Paul en Joke
Alie
Ellen en Robin
Marieke en Hayo

-Audio en visuele effecten:
Alwin Wisseborn
Olight R40 seeker flashlight
Keiharde zwarte, dood en zwaar metalen

En natuurlijk jullie voor het lezen van mijn blog!

FIN?

  • 21 Maart 2018 - 16:14

    Koen Baart:

    Fijn dat je veilig weer terug bent. Leuk dat je schreef over je aventuur. Bedankt daar voor. Groet Koen

  • 21 Maart 2018 - 16:15

    Koen Baart:

    Fijn dat je veilig weer terug bent. Leuk dat je schreef over je aventuur. Bedankt daar voor. Groet Koen

  • 21 Maart 2018 - 16:15

    Koen Baart:

    Fijn dat je veilig weer terug bent. Leuk dat je schreef over je aventuur. Bedankt daar voor. Groet Koen

  • 21 Maart 2018 - 16:22

    Papabeer:

    There and back again ;)

    Fijn dat je hebt genoten van een mooi avontuur! Je hebt herinneringen gemaakt die je niet meer snel vergeet. Ook mooi dat je weer heelhuids thuis bent. Kunnen we gauw afspreken.

    Greetz frum da Huet, Straight outta’ DTC, one luv PB

  • 21 Maart 2018 - 21:42

    Alie:

    Alwin. Super dat je deze reis hebt voltooid en ook nog ideeën hebt voor een vervolg.
    Ook fijn dat je weer heelhuids terug in Nederland. Blijf je dromen najagen en hoop je binnenkort te zien.
    Bel je edd.

    Alie

  • 26 Maart 2018 - 12:49

    Mario:

    Welkom terug.
    Mooie ongezouten verhalen.
    Ik ben wel benieuwd naar je volgende trip die op je emmerlijst staat.
    Hoop dat je rug dan minder naar de uien gaat.

    Tot binnenkort weer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velp

Alwin

31 jaar, woonachtig in omgeving Arnhem en ga in Februari 2018 Solo backpacken/romdreizen door Nieuw Zeeland.

Actief sinds 22 Nov. 2017
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 5749

Voorgaande reizen:

04 Februari 2018 - 01 Juni 2018

A Pagan among Kiwi's.

Landen bezocht: