Beachbound - Reisverslag uit Whangamata, Nieuw Zeeland van Alwin Wisseborn - WaarBenJij.nu Beachbound - Reisverslag uit Whangamata, Nieuw Zeeland van Alwin Wisseborn - WaarBenJij.nu

Beachbound

Blijf op de hoogte en volg Alwin

17 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Whangamata

16-02-2018

Beachbound

Rond een uur of 9 wakker geworden, en ik merkte direct dat het een warme dag zou worden, want de temperatuur in de tent was al niet te harden. Na mijn camp te hebben opgebroken even ontbijten en op naar het strand!
Het was warmer dan de dag ervoor en het strand ook drukker.
Na een paar uur hier te hebben liggen bakken, toch ff de zee in geweest om af te koelen.
Laat in de middag weer terug gereden naar de campsite, mijn spaghetti klaargemaakt, warm gedouched en redelijk vroeg te kooi gegaan want morgen is het idee om door te rijden naar Matamata en Hobbiton.

Een kort verslagje maar dat is ook wel weer een keer lekker ipv zo'n eindeloos lulverhaal ;)

Stay tunded! Don't miss the next exciting episode of Alwin's Travels!! *piew piew, poef bang bang, flits, *epische 80's muziek!.....
En we draven door......doei!