No titel. - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Alwin Wisseborn - WaarBenJij.nu No titel. - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van Alwin Wisseborn - WaarBenJij.nu

No titel.

Blijf op de hoogte en volg Alwin

17 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Tairua

14-02-2018

Valentijnsdag....ja mooi niet dus, lekker alleen en geen rare fratsen ;)

Na mijn vertrek uit brokenhills ( ze hadden het beter gebrokenruggenberg kunnen noemen, ohnee toch niet want dat verwijst weer naar een hele andere categorie films ;)
Was ik behoorlijk moe en smerig en ik verlangde naar een douch. Daarnasst zou het op donderdag en vrijdag erg warm worden, en de dagen daarna weer kut, dus ik wilde ergens van de zee genieten en de zomer. Dus doorgereden naar een plaatsje genaamd wiatanga aan de oostkust van NZ net iets onder mijn vorige plaats. Hier aangekomen ff het dorpje in voor wat bododschappen ( stoel, en een gasstel om op te koken) hierop ingecheckt bij een veel te duur BnB. Beetje dom maargoed ik kon ff rustig douchen en heerlijk slapen, en het ontbijt was fantastisch. Verder deze dag helemaal niks gedaan, en wat te eten gehaald bij de Subway.

Hobbiton is het nog ff niet geworden i.v.m. Het warme weer.

Alwin's Travels, he keeps on going! Stay Tuned!
Elke dag een nieuw verslag! En hopelijk genieten jullie ervan.